Sunday, June 28, 2009

post malas

kali ni agak malas nak tulis in detail... besides I need to study!, 6 days left till my finals

so the story goes, after the day of my 'rehlah', gi Cairo.. ada jemputan ke majlis Akad Nikah... Ust Zaizul.... majlis di buat di 'Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah' (ARMA)... there were actually 3 pasangan yg buat majlis on that day...

Majlis habis around Zohor, nak balik macam awal lagi... so ktorang pergi dataran Husin... tempat shopping... mcm2 ada jual situ... selalu kat mesir ni, kalo org nak balik m'sia bawak balik buah tangan, akan beli kat sini la... balik Alexandria 'round Maghrib...

that's bout it...

oh ya... the day b4 yesterday... cuci seluar... pastu cari handset ......................... !!!!!! ... dalam seluar!!! ..... berlari aku ke masin basuh... 'off'kan, pastu amik hp dalam seluar... /o_O\ tidak!!... masuk air!... berbuih2 skrin hp ...huhu .. T_T


I'm done here , pray for me yeah... my finals... agak cuak...

my ym status message at the moment ....
"~When washing your trousers, make sure the pockets are devoid of handphones, especially yours~............. lesson learned... the hard way... huu"

4 comments:

Nadhirah Ahmad said...

dis is wat moms usually do. cek clothes bfore putting in water or soap. esp wshng mchine.

hope ure hp is ok.

numy_red90 said...

huhu.. sedeynyer.. sabar lah yerk.. saya pun ada pengalaman..huhu.. memahami2..

siti salwani said...

ujian la tu..
sabar separuh dari iman..

Muhammad Anas bin Kamarudin said...

tengs!... hp skrg di kedai... hopefully it can still be saved... hopefully... hopefully...